C2C karklude - 2018's sidste og 2019's første projekt



Elmer Elg tog alt min hækletid i december og derfor blev jeg ikke færdig med disse klude til den 26. december som ellers var planlagt. De er først blevet færdige her i januar. Jeg ville have givet dem til min svigermor i vertindegave da vi skulle til julefrokost 2. juledag, men jeg var kommet bagud fordi studiet fyldte meget og Elmer Elg fik første prioritet. Derudover synes jeg hækling skal være hyggeligt, det skal ikke være en sur pligt, så jeg ville ikke stresse over at få dem færdige til tiden, det var jo alligevel ikke noget hun vidste, så om hun fik dem der eller nu gør vist ikke den store forskel. Det er et sæt af karklude hæklet i C2C med tre forskellige farver på tre forskellige måde. Jeg synes faktisk de er blevet ret fine! 😃

Opskriften er fra hobbii og banderolerne er fra rito - Jeg synes det er smart at man selv kan skrive på banderolerne 😊

Hun blev i øvrigt rigtig glad og sendte dette billede ud til familien senere på aftenen! 😍



Hvad tænker I omkring jeres hækleprojekter? Er det okay at de ikke bliver færdige til tiden eller stresser I for at få dem færdige til bestemte tidspunkter?

- Christina Binau


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Kay Bojesen Abe som baby

Sølvbryllupsaber

Sommerprojekt - Hæklede klude i C2C