Sommerprojekt - Hæklede klude i C2C


Hej med jer!

Jeg håber, at I nyder sommeren og varmen lige så meget som jeg gør. Okay, jeg må indrømme, at jeg ind i mellem faktisk synes der har været lidt for varmt, MEN vi må endelig ikke klage! Jeg elsker sol og sommer! ☀️
Dog har den skønne sommervarme medført et mindre stop på mine tæppeprojekter, det har simpelthen været ALT for varmt til at sidde ude i solen og hækle tæppe! Puha 😅 Et helt stop var det nu ikke, for jeg har hæklet på dem om aftenen, hvor det blev lidt køligere, men det går bare ikke helt så hurtigt fremad. 😉
Men men men, det begyndte altså at krible i mine fingre efter at have hæklenålen i hånden, mens jeg lå ude i solen, så jeg var jo nødt til at finde et lidt mindre projekt, som heller ikke krævede alt for meget hjerneaktivitet! 😁 Min mor var gået igang med at hækle karklude og det så faktisk ret enkelt og hyggeligt ud, så jeg greb idéen og gik også igang. - Jeg synes dog, at de godt måtte være lidt spændende, og ikke så kedelig som almindelige karklude, så jeg tænkte det kunne være sjovt at kombinere en miltifaevet og en ensfarvet.  🙈 Jeg synes selv, at resultatet er blevet rimelig godt. Faktisk er jeg helt vild med de farver der! Så meget, at jeg overvejer at lave matchende køkkenhåndklæde og grydelapper 😁 Hvad synes I om farvekombinationerne og det, at den ene halvdel er multi og den anden ensfarvet?
Kludene er hæklet i C2C. Jeg har brugt Tante Tråds guide til mønsteret og farveskiftet. Jeg synes hun laver nemme og let forståelige guides! 👍🏼 Og mega fedt, at hun havde lavet klude med multi og ensfarvet sammen, lige som jeg havde tænkt jeg gerne ville 👏🏼 Jeg har dog valgt, at lave dem uden kant ☺️

God mandag aften!

- Christina Binau

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Kay Bojesen Abe som baby

Sølvbryllupsaber