Prinsesse sprutte og skildpadde



Hej mer jer!

I starten af maj var min kæreste og jeg så heldige at få en lille niece. Hun skulle selvfølgelig have et par hæklede ting i 'velkommen til verden' gave. Jeg havde på forhånd lovede hendes mor, at hun skulle have en skildpadde, men jeg synes også, at hun skulle have en sprutte, da den er god for nyfødte børn at ligge med når de fx skal sove. 🐢🐙


Opskriften på skildpadden kan findes HER 🐢
Jeg har valgt, at komme en rasleboks i maven, og i benen har jeg lagt et stykke foldet stegepose, så det bliver en form for aktivitets bamse.


Opskriften på sprutten kan findes HER 🐙
Jeg synes simpelthen den er så sød, og den passer perfekt til en lille nyfødt pige. Hun sover med den hele tiden og elsker at ligge og holde i armene - Jeg får tit billeder fra min svigerinde af hende, hvor hun ligger med den. Man bliver så glad, når man kan se at de ting man laver bringer glæde. 😍

- Christina Binau

Tip!: En stegepose har nogenlunde samme effekt som knitrecellofan og er nemme at få fat i, da stort set alle supermarkeder har dem!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Kay Bojesen Abe som baby

Sølvbryllupsaber

Sommerprojekt - Hæklede klude i C2C