'Elie Enhjørning' til niecen


Hej med jer!

Min niece på snart 4 år er helt vild med enhjørninger for tiden, så da jeg så at Unkeldesign havde lavet en opskrift på den sødeste enhjørning bamse, skulle jeg selvfølgelig prøve den af! - Han kalder den 'Elie Enhjørning', hvilket jeg synes passer godt til den, da det lyder vildt sødt og den ER vildt sød! 🦄
Den er nem både at forstå og hækle! 😍 Jeg er virkelig glad for resultatet og synes den er blevet så fin! - Jeg har tilføjet en lille halskæde, hvor der står "Josefine", da det er min nieces navn. 😄
Hun blev helt vildt glad for den, og jeg har fået nogle fine snaps fra hendes mor, hvor hun går rundt med den og siger at hun skal putte med den når hun skal i seng. Den anden aften, hvor hele familien var samlet hos mine svigerforældre, kom hun hen til mig og viste stolt frem, at hun havde enhjørningen med og sagde at den havde jeg jo lavet til hende, og så fik jeg et kæmpe kram! 😍 - Jeg elsker at lave ting, som jeg kan se skaber glæde hos andre!

Opskriften kan findes HER 😊

Ha' en rigtig dejlig dag!

- Christina Binau

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Kay Bojesen Abe som baby

Sølvbryllupsaber

Sommerprojekt - Hæklede klude i C2C