Pung til hæklenåle og andre vigtige ting



Hej med jer!

For et stykke tid siden lavede jeg en pung til mine hæklenåle og andre uundværlige ting! Jeg har været helt vildt glad for den og den har været min tro følgesvend lige siden! Men efter at havde fået nye og flere hæklenåle var der ikke længere plads, så jeg måtte lave en ny. 😅 Jeg er endnu gladere for denne og synes jeg har fået sat nogle fine farver sammen! - Den gamle er nu overtaget af min mor, så hun også har hendes hæklenåle samlet og nemt kan tage dem med sig, hun er vildt glad for den! 😉

Her ses indholdet:
Den lille grønne boks indeholder maskemarkører, der er knappenåle, målebånd, nåle af forskellige slags, omgangstællere, sytråd, saks og selvfølgelig hæklenåle i forskellige størrelser! 😄

Pungen er hæklet efter Tante Tråds kosmetik punk - Tone i tone fra Hobbii.dk

Her er også lige nogle billeder, af den som nu er min mors:



Ha' en rigtig dejlig weekend!

- Christina Binau

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Kay Bojesen Abe som baby

Sølvbryllupsaber

Sommerprojekt - Hæklede klude i C2C