Kaninrangle og suttesnor


Min kæreste er noget ældre end mig, hvilket betyder at rigtig mange i vores omgangskreds har børn. Vi har et hold venner som ikke bor her i Danmark og derfor ser vi dem ikke så tit. De fik en lille pige i januar, og da vi fik at vide at de ville komme og besøge os her i efteråret tænkte jeg, at jeg heller måtte få hæklet en lille gave til dem. Jeg havde tilfældigvis været forbi Netto og købt et kit til dette fine sæt, som passede perfekt til den lille pige. Jeg synes resultatet blev rigtig fint og det skabte stor glæde hos den lille familie. Jeg bliver virkelig glad, når jeg kan se, at det jeg bruger tid på at lave kan gøre andre mennesker så glade! 🙈

Normalt er jeg faktisk ikke så meget til hæklekits, jeg kan bedre lide selv at finde opskrifter og garn, men det er jo faktisk utrolig nemt når man bare kan købe det hele samlet! - Hvad er jeres holdning til færdige kits? 😁

- Christina Binau

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Kay Bojesen Abe som baby

Sølvbryllupsaber

Sommerprojekt - Hæklede klude i C2C