Hæklet clutch - nu med ny rem



For snart halvandet år siden lavede jeg denne clutch, det tog ikke særlig lang tid og så er den endda med hjemmelavet knappe også! Jeg har dog ikke fået den brugt ret meget, da jeg synes remmen var meget tung og det har irriteret mig i lang tid, da jeg faktisk synes den er ret flot. Efter mange overvejelser over hvad jeg lige kunne gøre for at jeg ville komme til at bruge den mere endte jeg med at købe en ny rem! I stedet for den tunge kæde har jeg nu sat en læderrem på og det fungerer meget bedre! Den er blevet meget lettere og jeg er sikker på, at jeg kommer til at bruge den meget mere nu! 😄

Hvis I går med tanken om at skulle lave en clutch, så vil jeg derfor klart anbefale at overveje at sætte en læderrem på istedet for kæden. Jeg synes begge remme er flotte til den! 😍

Opskrift, garn og begge remme er fra hobbii og kan findes her:
Kæde (Jeg har sat to sammen fordi jeg ellers synes den var for kort)

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Kay Bojesen Abe som baby

Sølvbryllupsaber

Sommerprojekt - Hæklede klude i C2C